BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

The Next Steps.....

My photo
Jeiju Island, Seoul, South Korea
'Masih Berusaha Untuk Terus Hidup'

Pages

Tuesday, April 14, 2009

Cahaya Yang Gelap.....




Termenung aku..
di dalam gelap
kegelapan hitam menerangi hidupku
sedekad lalu...
aku tak mengerti kehidupan insan
coretan hidupku hina
bagai ikan berenang tanpa mata
di mana cahaya
akan ku cari di celah kegelapan

bila cerah warna pelangi
hatiku riang tak terkira
di mana kan kucari
cahaya menerangi jiwa

ibu, ayah, adik di mana kamu
aku rindu....
maafkan aku kesilapan lalu
kini semua telah tiada
di mana kan ku cari cahaya
menerangi hati yang luka....

Walaupun dicopy paste...sekurang² iadapat melambang jiwa aku yang sedang kosong dan sepi...ya aku rindukan kasih mereka....tatkala aku hilang arah pertimbangan aku kehilangan kasih mereka....sayangnya ia tak akan seperti dahulu lagi....dan semoga cahaya yang aku cari tidak lag malap....

0 comments: