BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

The Next Steps.....

My photo
Jeiju Island, Seoul, South Korea
'Masih Berusaha Untuk Terus Hidup'

Pages

Friday, May 15, 2009

Bende yang Aku Buat Bile Aku Borink

Borink...Borink...Aku ingat hari ni nak pergi interview keje,so dapat la menghilangkan tension aku ni tapi boleh plak tengah-tengah jalan hujan turun dengan lebatnye emoticon Pictures, Images and Photos tanpa belas kasehan kat kitaorang ni yang naek motor aku ngan adeq aku pun balik la dengan hujan lebatnye dengan muke tensionnye pasal ape yang aku nak wat sume tergendala balik rumah tak tau nak buat ape aku pun layan la DVD icon Pictures, Images and Photos yang aku beli dah dekat 3hari tapi tak tengok-tengok meh baca komen n review aku sket pasal cite ni



Citer 12 ROUNDS ni memang superb sebab actions die tahap 5stars sampaikan aku terpaku depan laptop semata-mata nak tengok citer ni sampai habes.Dibintangi oleh John Cena(Detective D. Fisher) yang cuba nak selamatkan gelpren die Ashley Scotts (Molly Porter) yang dah kene culik ngan si jahat Aidan Gillen (Miles Jackson).
Miles ni setahun sebelum kes penculikan ni adalah penjahat yang diburu polis sebab die curi berlian dan die larikan diri dengan gelpren die.Fisher ni pulak yang waktu tu polis cabuk berjaya tangkap diorang ni dengan kebijaksanaan die dan kekuatan yang die ada,tapi pada masa yang sama secara tak sengaja gelpren Miles yang nak larikan diri kene plak langgar dengan kereta.Miles pulak menyalahkan Fisher yang sebabkan gerlpren die mati dan Miles plak mule berdendam.
Setahun lepas tu Miles Jackson ni berjaya larikan diri daripada tahanan polis.Aku pun tak tau la die ni penjahat jenis ape..Tapi otak die superb beb,penuh ngan muslihat-muslihat yang sampai aku terfikir die memang takkan mati kat tangan polis pasal kerja jahat die ni.Waktu ni die culik gelpren Fisher,si Molly tu dan paksa Fisher habeskan game die yang dinamakan "12Rounds"
Miles Jackson buat satu game yang paksa Fisher habeskan dalam masa-masa yang ditentukan,kalau tak perati betul-betul boleh lost dalam cite ni coz die pun ajak kita pikir same macam mana nak cari klu-klu yang si Miles ni bagi kat Fisher dan die perlu habeskan sebelum terlambat untuk selamatkan gelpren die.Sebab nak mengikut kate Miles ni ramai nyawa-nyawa orang awam yang terkorban hinggakan kawan baek Fisher ni pun mati jugak.
Banyak element action,sedih,semangat setiakawan dan yang paling penting sekali kebijaksanaan nak handle si jahat yang licik ni...Cite ni wat aku rase nebes setiap mase Setiap kali abes je action die baru nak rase lege siket jantung aku ni datang balik action die Nak tau Ending die tengokla sendiri.. Kalau aku tau cite ni best memang aku dah layan kat Cinema awal-awal..hehehehe

12 Rounds Pictures, Images and Photos



Aksi-aksi yang boleh wat jantung aku gerak laju sampai mate aku takleh nak kaleh kat tempat laen sikit pon..Masa ni pun boleh nampak kehenseman n kemachoan John Cena ni..Pergh Mantap Sekali

3 comments:

m1z4lov4 said...

haha.. aku tgk wayang cite ni.. besh gak la.. cite tak boring..

scr0ll0ck said...

best2 lau lom tgk meh sedut kat sini

http://print-ur-life.blogspot.com/2009/05/push-2009-mediafire-movie-link.html

scr0ll0ck said...

http://print-ur-life.blogspot.com/2009/05/12-rounds-mediafire-movie-link.html