BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

The Next Steps.....

My photo
Jeiju Island, Seoul, South Korea
'Masih Berusaha Untuk Terus Hidup'

Pages

Monday, April 27, 2009

Cosmopoint----Merakam Kenangan Terindah




First of all nak mengatakan yang aku dah tak nak peduli ape orang nak kate pasal aku...


Yelah hidup aku kan aku punye suke la nak buat apa...yang penting aku happy dan enjoy dengan life aku......Kenapa aku perlu sangat nak mengendahkan ape yang org cakap pasal aku sedangkan masa aku susah aku hanya sendiri dan tak ada sesiapa yang sudi hulurkan bantuan...bila senang mudah pulak nak mengaku kawan dan sedara la...Ntah ape-ape.....Hidup tak jujur takkan kemana kalau hati penuh dengan hasad dengki yang tak berkesudahan-----bagi aku ape yang penting hidup mesti terus dan jangan nak kepoh pasal orang lain.......




Sahabat-sahabat yang sentiasa memahami aku....Miss you all

Sepanjang beberapa tahun aku mengabdikan diri mencari ilmu di tempat yang tak berapa aku nak gemar...satu kenangan yang tak patut aku luputkan bila aku bertemu dengan mereka....pergi ke kelas sama-sama,makan sama-sama walaupun kami tak berada di course yang sama tapi aku happy sangat dapat kenal diorang yang gile-gile.....
Semoga friends forever.....






Nas yang paling gile-gile kalau bercerita satu dunia boleh dengar suara die...siap dengan tangan-tangan sekali,kalau tengah marah habis rasenye kerusi dengan meja nak diterbalikkan.Tapi itulah dia,punyai karakter yang membezakan dia dengan yang lain.Walaupun begitu aku bangga dia suka berusaha sendiri,tidak suka bermegah-megah dengan apa yang dia ada..malah dia tak sikit pun malu untuk berkawan dengan orang macam aku ni!Tapi yang kelakarnya die pendam perasaan pada salah seorang student kat kolej jugak..macam-macam yang dia buat untuk menarik hati budak tu..penyudahnya bila dah senyap sikit dengar khabar budak tu pulak kacau die...so funny...itu yang dikatakan kalau ade jodoh tak kemana...aku sentiasa doakan kau nas.....hope u will forever with mr.ultraman





Ana yang paling gentle pada pandangan aku...die kalau berborak kewl jew...tapi kalau bab ketawa perghh same je macam nas..kalau boleh nak golek-golek atas simen.Yang pasti ana dan nas memang sangat rapat.Ana boleh dikategorikan pendiam dalam kami berempat,kalau ade apa-apa mesti dia suka luahkan kat nas..tapi kadang-kadang ade jugak yang dia tak suka luahkan..Die ni pun banyak pandangan kalau ade ape-ape yang aku tak faham mesti aku rujuk die,kalau dalam kelas die yang paling bersungguh-sungguh...
Papepon aku suke tengok muke die yang kewl tu.....






Eisha,yang paling suke senyum..kalau cakap sikit mesti senyum,yang pasti senyuman die memang manis boleh buat gula..Kahwin dah die..sekarang kat Kuala Lumpur ikut suami dia..dah tak dapat nak enjoy-enjoy macam dulu ..silap haribulan aku jumpa mesti dah ada anak.Tapi kenangan yang paling kelakar kalau boleh ingat pasal eisha,die ni lah yang paling kalut..pantang kene sergah sikit mesti kalut tak tentu pasal,pulak tuh suke berangan..aduhaii papepon aku tetap rindu kat ko..Semoga berbahagia hingga ke anak cucu


1 comments:

Anonymous said...

wahahahahah...kuang asam....mcmane mr otomen bole termasok sekali dalam neyh?~~~ahazk...kalo dia terbace kembang hidung dia....well....ko patotnye ckp banyak ag perangai buruk ak....ade yang kurang neyh...but still~~fwen 4 ever swetieeee:p......gambo yang berempat tuh,,,,poyo tol muke ak....hahahah....nas~