BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

The Next Steps.....

My photo
Jeiju Island, Seoul, South Korea
'Masih Berusaha Untuk Terus Hidup'

Pages

Saturday, April 25, 2009

My Lovely Mom.....


Firstime nak upload picture mom aku ni kat mane-mane dalam blog...Bukan aku malu malah aku bangga dia ibuku...
Cume mom susah betul nk bergambar,cari punye cari jumpe gambar ni dalam folder yang dah berzaman-zaman aku simpan dan gamba ni aku amek mase raye tahun lepas...maseh ade lagi kan.Yang sweetnya mom bergambar dengan anak bongsu kesayangannya yang manja dan gedik..jangan ingat tu cucu mom plak...Sebab anak mom yang sulung pun masih single(aku le tu~!!)..And For Mom Thanks for being a such loving,understanding mother for me...Kakak takkan lupe jase-jase mom besarkan kakak,dan segala pergorbanan mom yang untuk kakak selama ni sampai kakak boleh jadi diri kakak yang sekarang ni..kakak mintak maaf kalau kakak ade sakitkan hati mom secara sengaja atau sengaja...Tapi memang lebih banyak sengaja kan....Im sorry mom Thanks a lot Mom,I'm so grateful to have u as my Mom...



I MISS YOU A LOT

0 comments: