BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

The Next Steps.....

My photo
Jeiju Island, Seoul, South Korea
'Masih Berusaha Untuk Terus Hidup'

Pages

Thursday, April 23, 2009

Kau...Anugerah Terindah .



Penantianku....yang tak lagi akan sempurna tanpa kau menyadarinya
Dan aku yang masih menanti dan terus menanti
Tanpa ada ragu untuk aku melihat setiap senyuman yang kau pamerkan untukku
Ya..Setiap penantian ada kemanisannya dan aku masih mengharapkan penantian
Dengan sejuta rasa yang terbuku di dada
Khilafku tak mampu aku sorokkan dari pengetahuan mu...



dan kini aku masih sendiri menanti..entah untuk apa aku sendiri tidak pasti..
Sejalur cahaya yang aku harapkan masih lagi kabur dalam kegelapan
Dalam Kegelapan ada cahaya
Dalam Cahaya ada Sinarnya dan kau..tidak pernah memberi aku peluang untuk menyinarinya
Pengorbanan yang aku berikan untukmu kau letakkan di atas pengharapan org lain..
dan aku masih disini

0 comments: