BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

The Next Steps.....

My photo
Jeiju Island, Seoul, South Korea
'Masih Berusaha Untuk Terus Hidup'

Pages

Friday, May 1, 2009

Masalah-------Problem~~~Damn~!!!!!!!`

Emosi tak stabil...berada dalam keadaan blur...

Aku pun dah tak tau macam mane nk betulkan keadaan,macam mana nak jadikan semuanya teratur,yang mampu aku buat termenung termenung dan termenung.Makin hari makin kusut,makin hari makin semak kepala aku ni.Air mata aku dah tak tau berapa gelen yang jatuh.Yang pasti aku nak lari jauh dari sini,selagi emosi aku tak stabil dan aku terus dekat sini aku takut aku jadi gila,tak waras,biol dan yang pasti aku akan mereng.Phweehhh kalaulah ade seseorang yang boleh bawak aku lari dari sini dan pergi jauh memang mase ni aku tak pikir panjang dah...

WTF~!!!Ape la yang jadik dalam life aku ni.Sebab "die" hidup aku kucar kacir sampai sekarang,sebab "die" aku tak terurus, aku blur,aku dah tak dapat berfikir dengan waras dan tindakan yang aku amek sume gagal.Sebab "die" aku terkandas dan sebab "die" aku mula lupa pada Tuhan.Ya~!!Aku pasti sebab "die",kalau "die" tak hadir dalam hidup aku memang sampai sekarang aku boleh hidup aman.Dan yang pastinya aku tak akan menaruh harapan yang terlalu tinggi bila "die" tinggalkan aku...
Memang kejam apa yang "die" buat kat aku.Dah buat aku kucar kacir macam ni "die" dengan mudah tinggalkan aku teruskan sisa hidup dengan semangat yang tak berapa kerat ni.Tolonglah aku~!!Sampai sekarang aku tak habis pikirkan tentang kenangan yang kitaorang bina dan juga kehancuran yang "die" hadiahkan untuk aku....
Kusot~!!


kalaulah....kalaulah aku boleh jerit kuat-kuat dan lepaskan semua tekanan yang ade kat dada aku ni mesti aku dah buat sekarang ni...huh tak akan plak aku nak jerit kat kawasan perumahan ni..mampuih mak aku karang kene tuduh pasal bela orang gile(orang gile bley maen laptop same internet...wakakakak~!!)yang pasti aku pun dah nak gile sekarang ni..... haiyaa..macam mana ni...kekusutan dah menjadi semak dan lalang dalam kepala aku.Patut ke aku amek jalan mudah..erhhmmm mak ngan adek-adek aku macam mana plak...Damn~!!!!!

Erghhh~!!!Macam Mane Lah Aku nak lepaskan rase sesak ni...


Yang pasti saat ni aku rase nak men"GOL"kan diri aku je...Damn~!!!Shit~!!! Semak kat kepala buat aku rase nak bunoh diri...

1 comments:

m1z4lov4 said...

omel... life must go on.. walau die wat k0 mcmne pun.. TUHAN pasti balas ape yg 'die' wat kat kamu.. cume mase yg tentukan segalanya...